Ville bara...

Tors 25 okt 2007 13:21


..tala om att jag saknar dig så mycket... "you´re missing"!! Du fattas mig så oerhört mycket,  du är ständigt i mina tankar... Åh pappa, varför bad du inte om min hjälp?...tårarna rinner...kan inte sluta att anklaga mig själv för hur det blev... Så många OM, VARFÖR och MEN... Blir tokig!

De sista dagarna i ditt liv är bara så obeskrivliga... Att du mådde så dåligt, och att du inte fick den hjälpen du sökte... Men det som gör ondast i mig, är att samtalet aldrig aldrig kom fram... Jag fick inte vara hos dig...då du lämnade denna värld... Vad tänkte du på? Hur gick dina tankar? FÖRLÅT PAPPA!!!!!!!!!!!!!! Kan inte skriva mer nu, tårarna bara forsar... Vi synes senare, kommer förbi och tänder ett nytt ljus till dig!

Jag älskar dig - nu och för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0