Vill inte...

Ons 10 okt 2007 08:59



...förstå vad som hänt...detta är helt galet... har varit hemma hos dig varje dag nu, och försöker packa oc hstäda...det gör så ont i mig... På nätterna då jag slappnar av så släpper allt, och jag önskar bara att jag vaknar upp ur denna mardröm. Jag saknar dig så mycket pappa, jag hoppas du flyger med änglarna som Jennifer säger och att du vakar över mig.

På fredag är det dags att ta mitt farväl, vet inte hur jag ska orka... Jag vill inte lämna dig.

Nu måste jag snart fara ner och väga Tilda, hon växer som bara den. Jennifer är stolt stora syster, men som du vet har hon sin egen vilja ibland!... ;)

Jag älskar dig pappa - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0