Underbara...

Tors 20 dec 2007 14:38




...är bara förnamnet på de personer jag fick tala med i Lycksele. Jag fick träffa din läkare, och tre sköterskor som hade varit "inblandad" på något sätt. Jag fick se alla pappaer som skrivits, ambulans journalen... Ja, dom hade gjort precis vad dom kunnat.  Jätte fint att dom tog sig tid att sitta ner i 1½ timme för att svara på mina frågor och förklara sådant som jag inte riktigt förstått.
Det var jätte jobbigt, men skönt så här i efterhand. Jag får inte tillbaka dig hur jag än gör, men det är en del av bearbetningen för mig.

De personerna fick vara med dig på slutet, och att få träffa de människorna fick mig att må lite bättre inombords....för stunden.

Saknar ditt skratt pappa, då du berättade ett skämt eller talade om något roligt du varit med om. Eller skrattet du hade då du busade med Jennifer...

Någon dag ska jag sätta mig ner och skriva om dagen D, dagen som förändrade mitt liv - dagen jag förlorade min hjälte! Men jag orkar inte nu... nu försöker jag hålla lågan uppe för mina barn och dom omkring mig. Nu är det snart jul, och mina barn ska få en underbar sådan. Tänker på dom i första hand, och det ska bli en sån underbar och mysig jul som jag alltid fick av dig och mamma. Tyvärr kommer inte du i år, men i mitt hjärta, och i allas hjärta, finns du med hela tiden!

Jag älskar dig pappa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0