Tittar på...

Lör 19 apr 09:50


...den "videosnutten" jag gjorde och tårarna rinner. Ibland kan jag komma på mig själv att tänka; undrar om jag ska ringa pappa eller undrar om pappa kommer snart... Kommer på ju rätt fort att det inte är möjligt, men jag kan bara inte fatta att du är borta...för alltid.

Är jätte förskyld och har feber, så jag kan inte komma ner och hälsa på dig än...men jag kommer! Och snart ska du få en sten!

Du kommer att få en liten kille till barnbarn i September! Brorsan och Lillian kollade upp könet, och det blir en liten lillebror till Melvin!

Jag saknar dig så mycket pappa, varför blev det så här??? Varför fick du inte stanna här med oss...VARFÖR?!!! Du är min stora hjälte och jag älskar dig av hela mitt hjärta.

kram pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0