Tis 25 September 2007



Jag saknar dig så mycket pappa! Vill och kan inte förstå att du inte längre finns hos mig... Väntar varje minut på att du ska komma och väcka mig ur denna mardröm...

Jennifer säger; Moffa blev sjuk och for iväg upp till änglarna och stjärnorna.... Jennifer och Tilda kommer att veta vem deras moffa är, kommer att prata om dig varje dag.

Pappa! Har varit hem till dig några ggr nu, och det är skönt att känna doften av dig, men det är så smärtsamt att veta att det inte kommer finnas kvar... Jag ska pussla klart pusslet du höll på med, som du tyckte var så skoj.
Jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dig, saknar dig så mycket att det gör ont.

"Att älskas utav dig är det vackraste för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0