Tårarna bara rinner...

Fre 2 nov 2007 13:54


...jag saknar dig pappa! Det kom upp en känsla i mig bara sådär...kände du på dig att det var nära "slutet"?...Vad var dina sista tankar...om jag bara fick chansen att veta... jag kan inte släppa tanken på att jag kunde fått vara med dig på slutet...och det gör ont pappa. Jag sover dåligt på nätterna, och äter konstigt...när jag väl får nån aptit så äter jag MYCKET....och det märks direkt på vågen.. =(    Men mina tjejer håller mig på "topp", det är ju för dom jag lever. Dom får mig ju att skratta och bli fri från tårarna ibland. Dom betyder allt för mig, och mamma, syskonen och naturligtvis Ingemar. Han har ju gått igenom precis samma sak, så han vet vad jag går igenom.

Ska iväg idag och handla blommor och ljus till dig...de flesta blommor du fick är borta. Vi syns imorgon min älskade pappa, JAG SAKNAR DIG!!!!

Sov gott pappa, jag finns hos dig - i evighet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0