Solen skiner men mitt hjärta gråter...

Ons 2 apr 15:36


...å va härligt väder det är nu pappa. Du hade njutit! Man vill knappt vara inne. Men jag har gett tjejerna lite mellis, och sen ska vi fara upp och handla med gubben.

Jag har gått och blivit förskyld, undrade när jag skulle åka dit efter alla dessa förskylningar barnen och gubben haft.... Hoppas det inte blir värre, vill ju vara frisk när vi ska ner till Stockholm.

Såg bilen din idag igen när jag gick in på dagis med Jennifer....och när vi gick hem... =(  

Igår gick Ingemars morbror bort... =(   När vi pratade om det så sa Jennifer; min moffa har oxå gått bort, han är hos änglarna, jag saknar han!  Hon verkar förstå bra mycket av vad vi säger! Min stora prinsessa!

Jag saknar dig pappa... drömde om dig i natt...igen. Denna gången så var jag hos dig på sjukhuset... och jag höll din hand. Du verkade lugn av min närvaro, och tog dina sista andetag. Men den drömmen var ändå fin, för jag fick vara där med dig, det som jag gick miste på i verkligheten... Men oftast "räddar" jag dig i mina drömmar...varför kunde jag inte det i verkligheten? Varför for jag inte hem till dig och tog hand om dig?`Fattade inte att du var så sjuk, jag tänkte ju bara att jag inte ville smitta barnen med influensan...  Du tog dig själv in på sjukstugan till klockan 15.00...du tog ditt sista andetag strax efter 20...klockan 20.20 är du borta...för alltid.

Jag älskar dig pappa, jag vet inte hur jag ska fortsätta utan dig. Men jag försöker verkligen, och tack vare tjejerna så går det lättare. Men kommer det någonsin att bli desamma?...Nä...men kanske kommer jag att "komma till ro" med att jag aldrig kommer att få träffa dig igen...krama dig... höra din röst. Men saknaden efter dig är det mest smärtsamma jag någonsin upplevt, och jag gråter som ett litet barn väldigt ofta. Pappa är ju Pappa!

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0