Ont...

Ons 19 mar 08:38



...gör det. Jag mår inte bra... Att somna på kvällarna tar låååång tid, och det sista jag gör är att gråta. Hur mycket jag än försöker tänka på annat, så slutar det alltid med att jag tänker på dig... jag räddar dig alltid i mina drömmar, så att vakna ibland är jobbigt, för då vaknar jag till verkligeheten...den verklighet som du inte längre finns i...

Väntar fortfarande på att du ska dyka upp i skrutt-bilen din...köra in på gården och komma in med ditt leende. Bara förgylla min dag!

Snart är det sommar pappa! Och snart kommer du att få din sten.... Ska göra så fint till dig, min älskade pappa.

Jag saknar dig så mycket, vet inte hur livet ska kunna bli "normalt" igen... Fattar inte att jag aldrig kommer att få se dig igen...jag luktar på din tröja varje dag, men det försvinner mer och mer... Gråter

Jennifer saknar dig, hon säger det ofta. Och nu berättar hon för de flesta att du inte tycker om ananas... =)  Hon fick en glass igår med ananas/citron smak, och då sa jag att morfar hade nog inte gillat den glassen...

Dags att ta itu med vardagen. ...

Jag älskar dig pappa - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0