Nytt år - utan dig...

Tors 3 jan 09:08



...helt ofattbart! Ledsen

Första dagen på det nya året började inte sä värst bra, lilla Jennifer spydde hela dagen... Men verkade "bara" vara en-dags magsjuka, så det var skönt. Hoppas man själv klarar sig.

Jag vet att du mådde illa innan du gick bort pappa, bara en sådan sak får mig att tänka på dig. Varje natt då jag ska försöka att somna så tänker jag på dig, och det är ALLTID att jag faktiskt räddar dig, eller åtminstonde får vara där med dig på slutet... VARFÖR?? Varför kan jag inte sluta drömma/tänka på det? Jag håller på att bli tokig känns det som ibland. Jag saknar dig så det gör ont. Varför togs du ifrån mig???!!!

Det blev fint hos dig på nyårsafton, jag, Brittis och Markus var ner till dig. Tända lite ljus och marschaller! Och jag hoppas du hörde det jag berättade för dig... det var lite jobbigt då tårarna rann samtidigt som det var blåsigt och kallt ute...

Men året började oxå med en glad nyhet som jag vet att du fått höra redan! =)  Känns så underbart att det äntligen fungerade!

Jag saknar dig pappa, inget är som förut...

Gråter

 Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0