Luktar på din tröja...

Mån 7 jan 10:37


...och tårarna rinner. Gråter

Hur länge kommer din doft att sitta kvar? Jag kan fortfarande inte fatta att du är borta pappa, jag saknar dig så mycket. Jag ångrar djupt att jag inte köpte din bil, du som mixtrade hela tiden med den. Ingen skönhet direkt, men varje gång jag ser den så påminns jag..

Jag hoppas att folk verkligen tar vara på allt i livet, speciellt de nära och kära. De finns inte där för alltid, de kan ryckas bort när man minst anar det. Som du pappa... Jag önskar att jag fick dra tillbaka klockan en stund....men jag får aldrig den chansen. Kan aldrig mer krama dig eller höra din röst längre... Om du bara visste vad som händer i mitt huvud, så mycket som snurrar runt.
Men för Jennifer och Tilda kämpar jag på, dom är allt för mig.

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0