Ljus..

Fre 19 okt 2007 09:21


..tände en fin lykta till dig igår pappa! Fast det är inteden du ska ha, du ska få en finare, men den behövdes lagas på pinnen. Så den kommer snart, och kommer lysa dygnet runt!!  Blommorna står fortfarande jätte fint hos dig!

Snart är det farsdag... Känns jätte jobbigt...men jag kommer ner till dig! Självklart! Saknar dig så mycket min älskade pappa...jag vet inte hur man ska få livet att gå vidare, allt känns bara...tråkigt! Ja, inte mina barn då, de är ju som jag lever för nu. Men...det är svårt att förklara. Jag vet bara att man inte ska dru ut på saker, utan att ta vara på varje dag. Jag har haft Jennifer hemma med mig nu på dagarna, bara för att jag behövt helt enkelt. Jag vill inte vara ensam, då har jag bara suttit och gråtit... Men nu inser jag att jag måste börja komma "tillbaka" till mina dagliga rutiner igen, och lämna Jennifer på dagis på måndag... Känns jätte jobbigt, men nu måste jag tänka på henne oxå...tror hon skulle må bra av att få vara med kompisarna och leka av sig lite.

Jennifer och Tilda växer som dom ska, vi ska nog ta dom på badhuset imorgon. Det var länge sen för Jennifer, få se vad hon tycker nu...

Pappa, jag tänker ständigt på dig. Vad jag än gör, så finns du i mina tankar. Önskar du var här...finns så mycket vi skulle göra, och bara en sån sak som att du skulle få se mina tjejer växa, gå ur skolan... VARFÖR???? 

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0