Länge sen...

Sön 18 nov 2007 14:53


..jag var nere hos dig pappa... Barnen är sjuka. Tilda hostar som tusan, värst är det som vanligt med hosta, då hon precis somnat...  Försökte att se Garvsyra i torsdags,syrran och Markus var så snälla och ställde upp att ta barnen, men efter ca 40 minuter kom Markus och hämtade mig, Tilda var så ledsen, vägrade ta flaskan med den utpumpade mjölken...
Och så har gubben haft jouren, har inte kunnat lämnat barnen med han.

Men imorgon kommer jag ner igen pappa!! Saknar dig sååå mycket.. 

Saknaden gör så ont, jag kunde aldrig tro att jag skulle mista dig nu...inte de närmsta 30 åren...  Så mycket vi skulle göra, så mycket vi såg fram emot.  Det är så mycket jag önskar att jag gjort, men man är väl oftast efterklok?

Jag älskar dig pappa, och du finns hos mig, dygnet runt - i mitt hjärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0