Inte länge kvar...

Tors 1 nov 2007 08:30



...till snön är här... Känns jobbigt med en lång vinter nu...men Jennifer längtar! =) 

Ser din bil flera ggr om dagen, och det gör ont i mig... vill ju att du ska komma körandes... Saknar dig pappa!! Får ju post till dig varje dag, och bara en sån sak får mig att börja gråta... Känns ibland som om jag håller på att bli tokig, för jag kan inte tänka på annat...du är ständigt i mina tankar...och alla dessa OM och VARFÖR...

Vet lite nu hur vi vill att din gravsten ska se ut...det kommer bli så fint. Men det är ingen brådska med den nu, för den kommer ändå inte kunna sättas dit förrän till våren. Det känns lite trist, men det kommer vara fint hos dig ändå pappa!!  Kommer förbi dig ikväll igen och tänder ett ljus, ska inhandla ett som går på batteri så det lyser hos dig dygnet runt!!

Jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0