Igår kände jag...

Sön 4 nov 2007 10:10



...en varm känsla när jag vaknade, hade drömt om dig hela natten...och när vi sätter på radion så är den första låt som spelas...Barcelona. Din låt som vi spelade på begravningen...
Sen fick jag göra fint nere hos dig...Brittis var med. Vi tände ljus och pratade med dig, hörde du oss?..

Idag kommer Gunnar hit! Han kom hem till Sverige igår...han har det jobbigt. =(  Men att se han brukar påminna mig så mycket om dig...



Saknade pappa...är så oerhört stor...det gör ont i mig. Gråter
Vad jag önskar att du fanns kvar hos mig... 
  Hos oss! Gråter

Tack Pappa, för allt! Jag är så lycklig över all den tiden vi fick med dig! Du gav oss så mycket, och du finns i våra hjärtan för evigt!

Jag älskar dig -
min underbara älskade
PAPPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0