I natt jag drömde...

Lör 6 okt 2007 07:52


...något som, jag aldrig drömt förut... Jag drömde att du kom tillbaka till mig...jag kramade dig hårt med din kram var orklös, och jag tittade på dig...och du såg ledsen och dålig ut. Jag vände mig om och du började gå åt ett annat håll...jag springer efter och skriker; pappa, gå inte, vänta! Du vänder dig mot mig, tar mig i din famn och säger; gråt inte... Sen vaknar jag av lilla Tilda...och då kommer tårarna...Jag vaknar till verkligheten, då du inte längre finns hos mig... Men drömmen kändes så verklig, önskar att jag kunde få den kramen av dig...Jag saknar dig pappa!!!

Idag ska jag fara hem till dig och börja packa... =(  Vet inte vart man ska börja. Jag kan inte fatta att det blev så här, det är inte rättvist!!! Du ska ju vara här!!

Dagarna innan då du sökte hjälp på sjukstugan, håller på att ta knäcken på mig... det är ord mot ord verkar det som. Men jag ger mig inte... Men hade det skötts ordentligt, kanske jag hade fått ha dig kvar hos mig, och det ska gudarna veta, det ger mig kraften att fortsätta. Det gör inte att du kommer tillbaka till mig, men det ska inte kunna hända fler...

Pappa, jag har förlorat mycket av min livsglädje... Men tack vare dina barnbarn, Jennifer & Tilda, så har jag kraften att fortsätta. Jag lever för dom! Men en del av mitt hjärta försvann när du rycktes ifrån mig.

Jag älskar dig - nu och för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0