Gomorron Pappa!

Tis 24 jun 08:01



...Har sovit så dåligt i natt och ändå gick jag och la mig tidigt... =( Har bara legat och vridit mig de ggr inte Tilda velat snutta dvs...

Ingen sol idag heller, vart tog värmen vägen?

Hoppas stenen kommer snart...vill ju att den ska vara här då Björn kommer upp... Och så vill jag ju kunna plantera blommor hos dig, nu ser det så tomt och ensamt ut... Men det blir fint, snart pappa!

Jag saknar dig...hur ska det någonsin bli bättre än så här? Hur ska jag någonsin förstå meningen med att du var tvungen att lämna denna värld? VARFÖR??
Lilla Jennifer frågade häromdagen varför du var tvungen att fara upp till änglarna, och jag svarade för att änglarna behövde honom...då säger hon, men mamma, vi behöver ju oxå honom... Ja, det gör vi verkligen. Inget är sig likt pappa, känner mig så otroligt ensam väldigt ofta nu... Vill bara att du ska kliva in genom dörren med ditt leende och bara lysa upp min dag.

Snart far vi ner till mamma och syskonen. Ska bli så skönt att få träffa alla. Ska ta barnen till skansen och kanske Junibacken. Planerar inte alltför mycket, utan tar dagarna som det kommer. Vi har ju massor med tid så...

Pappa, vindpusten jag kände igår som lätt rörde min hand... var det du?? I så fall så fortsätt med det...
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0