Fars Dag!

Sön 11 nov 2007 16:09


Idag är det DIN dag pappa! Men jag kan inte bjuda dig på tårta, inte heller kan jag ge dig en present...och allra mest...jag kan inte ge dig en kram... Mitt hjärta gråter efter en kram pappa, saknar dig så otroligt mycket.
Ska snart ner till dig och vara hos dig en stund. Tända ett ljus, och bara känna din närvaro....
Pappa, tänker på dig ständigt, du var ju min hjälte - ÄR min hjälte - och jag är som....tom utan dig. Jag kan inte ringa och fråga om råd, eller be dig att komma förbi för att jag ville ha sällskap... Jag känner mig ensam och min högsta önskan (förutom att du kom tillbaka självfallet) är att få en kram och veta att du mår bra.

Grattis pappa på din dag!
Du är världens bästa pappa!



 

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0