......


Fre 8 aug 08:40



...känner bara sån otrolig ilska...sitter och retar upp mig på sjukan... VARFÖR??
Jag vet att inget kan få dig tillbaka men varför fick du inte hjälp när du var ner??...
Då kanske du varit i liv idag....

Stenen ska i alla fall fixas nu, dom kommer troligen nästa vecka med en förlängd sockel samt blomlist. Senare i September skulle dom komma och fylla i texten så det bryter av mer mot stenen. Hoppas det blir bra... Jag är så ledsen att du inte fått några blommor planterade där, men jag ville inte göra något förrän allt är klart.

Vad jag än gör pappa, så tänker jag på dig. Önskar att du fick se hur mina flickor växer och lär sig nya saker hela tiden. Önskar du var här och fick se hur det ändras i huset. Önskar du var här och fick se dina nya barnbarn som snart tittar ut.... Fast jag tror ändå att du ser, fast uppifrån... 

Varför skulle det bli så här? Du som hittat det perfekta stället, med underbar utsikt. Du hade några år till att arbeta, sen skulle du äntligen få pension, som du verkligen förtjänade. Du skulle få njuta på dagarna, och spendera mycket tid med dina barn och barnbarn.

Jag saknar dig så mycket, har så svårt att förstå att du är borta.


Jag älskar dig Pappa - min hjälte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0