En annan dag passerar...

Ons 5 dec 2007 13:09



...och man tar sig igenom på något sätt. Har varit ute och gått i snö-ovädret...var ner på bvc och vägde och mätte flickorna. Det såg bara fint ut! =)

Kommer inte iväg till kvinnan som kanske kunde hjälpa mig pappa, det får bli efter jul. Hoppas du förstår, jag tar mig inte dit själv... =(

Tänker på dig hela tiden...vad hade du gjort nu om du fortfarande levde? Jag tror att du hade suttit här med oss framför brasan och tittat på Pettson och Findus... ;)
Saknar dig så enormt mycket, man kunde aldrig innan fatta hur man skulle reagera och må om ens förälder gick bort, och tur är väl det, för när det händer...då slår det ner som en bomb, och man lever som en zombie... Dagarna bara går och går... Och hjärtat slits i tusen bitar... Aldrig hade jag vär heller trott att du skulle lämna denna värld vid 58 års ålder... ;( jag älskar dig pappa!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0