Dagarna går...

Tis 15 jan 11:13



...och jag saknar dig sååå mycket.

Känner mig ofta ensam...jag bara önskar att den där skrutten till bil kunde svänga in på gården, och att DU pappa kunde kliva ur! KOmma in till mig och le så där som du brukade... Önskar jag kunde få ha dig hos mig lite till... Gråter
Luktar ofta på din tröja...men vad gör man om lukten försvinner???

Tjejerna är sjuka... Båda har en riktigt jobbig hosta, Tilda har dessutom feber. Ska ner med henne på 6 månaders koll idag, så då får jag höra om det är något man kan ge henne mot hostan...

VARFÖR?????????????????????????  Jag kan inte, VILL INTE!! KOM TILLBAKA PAPPA!! Jag behöver dig, saknar dig så det gör ont ända in i hjärtat.
Tänker på dig ständigt, och alltid då jag ska sova... 

Jag älskar dig - nu och för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0