2 månader utan dig...

Ons 21 nov 2007 14:28


...pappa. Kan inte fatta det, du kommer inte tillbaka... =(  
Julen närmar sig...hur kommer den att vara i år? Utan dig...har jag aldrig varit på 30 år...

Har kontaktat en kvinna som kanske kan hjälpa mig att få svar på vissa frågor. Har inte trott alltför mycket på sådant tidigare, men jag gör allt för att veta. Jag hoppas pappa..!!

Saknaden gör ont...spelar ingen roll vad jag gör, du finns alltid i mina tankar...igår tittade jag på min och gubbens bröllopsfilm...då du "leder" in mig i kyrkan... *tårarna rinner*   Så lycklig var jag då! Hade allt! Hur snabbt allt kan vända... kunde aldrig tro att jag bara hade lite mer än ett  år kvar tillsammans med dig...

Jag älskar dig pappa - you´re missing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0