Prinsessornas mamma -


Men ÅH!!!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-01-08 klockan: 19:27:09


Vad irriterad jag blir när man väntar, och speciellt blir lovad att få ett paket inom en viss tid, och sen blir det försenat... Blir tokig!!
Det är ju nämligen min efterlängtade kamera!!!!
Åh vad det kliar i fingrarna...
Så på måndag blir det rena julafton för mig!! Och mer bilder kommer in i bloggen!! ;)

Under dessa kalla dagar har jag rensat lite överallt, speciellt i källaren.
Och tro det eller ej, men jag hittade kabeln till min första digitalkamera! Den har jag letet i säkert ett år....
Så det var skoj, nu har jag en mindre och smidigare modell man kan ta med sig.

Denna bild fanns kvar på kameran...


   Jennifer är här 2½ år och Tilda är 3½ månad

Jisses va tiden går fort, om 2½ månad fyller min stora tjej 5 år!!
Och lilla Tilda vilda blir 3 redan i sommar.
Mammas prinsessor!!



Ska tigga lite kort av lite folk från jul samt nyår, så kanske det kommer in i bloggen.

Ha en bra början på helgen och hoppas att det blir lite varmare så vi kan vara ute.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen! Du kanske vill ha lite kort av mig från nyår :) Det blev ju inte så många och de som är tagna utomhus blev inte så bra, har ju ingen bra kamera... Men kortet på oss blev superfint ;) Kram!

2010-01-09 @ 10:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0