Prinsessornas mamma -


Ge mig sommar!!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-01-25 klockan: 17:16:56



Jag längtar som en tok efter sommaren, kanske för att jag är just en sommar-människa.
Men jag mår så mycket bättre när dagarna och kvällarna är ljusa, och man är mer ute än inne.
I sommar är jag tre barns mor och har inte riktigt insett det än...hihi.
Men som vi längtar efter våran femte familje medlem!!

Ja, vi har så mycket att se fram emot detta år, känns underbart.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan! måste vara underbart att få känna sparkarna och den där förväntan man har, älskade den känslan och längtar tills man får uppleva den igen för någon gång ska Lukas få ett syskon hoppas vi! Förstår att det är jobbigt när mannen måste fara bort, tråkigt. Vilket datum har du? Är lite småarg på mig själv att vi inte hann träffas i julas och nu längtar jag väldigt mycket tills vi får chans att träffas och prata lite. Kram kram kusin

2010-01-25 @ 20:47:11
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: Erika & småkillarna

En stoooooor kram till Tilda idag från oss! Kram

2010-01-26 @ 21:42:26
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0