Prinsessornas mamma -


En artig Tilda

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-01-18 klockan: 18:46:09

En liten bild på min lilla vilda Tilda i helgen.
Hon har blivit en riktig liten artig tjej, tackar alltid ordentligt för sig,
och säger man "det var jätte snällt av dig" till henne svarar hon med " ingen orsak".
Hihi, vet inte vart hon fått det ifrån, varken jag eller gubben säger så.
Men charmigt är det! =)

Även fast hon inte var den som gjorde att storasyster blev ledsen,
så säger hon förlåt, kramar henne och säger sen att det är "min storasyster".

En dag fick jag så ont i fogarna och sa aj högt, då kom hon och kramades och frågade:
-"gick det bra mamma?"

När hon varit ute, och jag stannat inne, kommer hon hem med ett leende och säger:
-"har saknat dig hela dagen".

Mammas lilla älskling!!





Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

Hehe åh vad gulligt! Sånt gillar vi! :) hjärtat smälter ju.

2010-01-18 @ 20:13:29
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja snart smäller det. Nova kom en vecka förtidigt så jag hoppas den här lilla vännen i magen också vill kika ut lite tidigare. :)



Hjalmar har vi också alltid haft som tilltalsnamn & hade Nova varit en pojke hade hon nog hetat Hjalmar. Jag hade en docka när jag var liten som hette Hjalmar så det har varit en favorit länge. Sedan är det ett släktnamn också, min mormors pappa hette Hjalmar.



Vad långt & fint hår dina prinsessor har. Novas hår verkar inte vilja växa men så småningom kanske. Jag själv hade inget hår förän jag var typ 5 år. Hihi. :)



Kramis!

2010-01-19 @ 10:28:34
URL: http://nouvellestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0