Prinsessornas mamma -


Bästa som finns...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-01-13 klockan: 15:55:03


Mina goa tjejer - sicken syskonkärlek! =)
Ena stunden är dom värsta fiender för att i nästa stund vara bästa vänner! =)






Bästaste syster!!




Puss på dig!




Jennifer försöker pussa lillsyster på munnen...hihi



 

 

Ja, nu har ju äntligen min kamera kommit, men oj vad mycket det är att lära sig nu.
Men jag övar det jag kan, men det finns ju annat som behövs göras här hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Brittis

Kul att kameran kommit!! Får väl komma förbi med Benjamin så du kan fota honom! ;) Kram kram från oss!!

2010-01-13 @ 18:34:15
Postat av: Ida

Ja det är Babyproffsens egna jag funderar på. Och jag vet ju att de inte kan sitta baklänges, får ta hem den gamla vagnen under den tiden. För när de blir över året vill de ju sitta framlänges. Ja jag tycker då det verkar så himla smidigt med trehjulingar :-) Är allt bra med dig och magen?



Kram

2010-01-14 @ 11:18:50
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0