Prinsessornas mamma -


Håller tummarna...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-02-25 klockan: 10:09:02


Ja, idag håller jag tummarna för min granne, att allt går bra och att deras lilla frö snart ser dagens ljus.
Om det inte redan hänt vill säga...;) 

Jag håller även mina tummar för att lilla Tilda håller sig frisk nu tills på måndag då det är dags att röntga benet igen. HOPPAS HOPPAS benet läkt bra!! Och att det kanske till och med är dags att ta bort det??!! =)
Jisses vilken lycka det skulle vara!

Lilla Jennifer är just nu mammas lilla sjukling.
Hon har dragits med en riktig förskylning med hosta ett tag nu, hade även ögoninflammation.
Har haft magsjuka oxå, men nu är det bara lite av förskylningen som "hänger" kvar.
*peppar peppar*



En bild tagen 12/6-09


Nu ska jag mysa med tjejerna som tittar på Ice age 3, innan det är dags för lunch.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Linda Nordh

Åh, hoppas att det har läkt bra och att Jennifer kryar på sej! Kram!

2010-02-25 @ 10:33:09
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Moster Brittis och Benjamin

Tack för sällskapet på lunchen. Kram kram

2010-02-26 @ 18:08:11
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

tack så mycket :)

2010-02-26 @ 21:51:40
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Mamma

Saknar dig såååå mycket min älskade dotter, och jag saknar mina älskade Jennifer o Tilda.Önskar att vi bodde närmare varandra. Det är så jobbigt, att bo så långt ifrån varandra.Älskar er så otroligt mycket. Många kramar från Mamma/Mormor

2010-02-27 @ 13:33:54
Postat av: Nina

Har inte bestämt plats för smyckespartyt än. Blir vi många så kommer vi vara hemma hos mamma. Är vi lagomt många så ryms vi ju här i lägenheten!

Men jag återkommer så fort jag vet vart vi ska vara!

Roligt att du vill komma =)

Hur står det till annars?

Magen växer och frodas och allt är bra?

Kramar

2010-03-02 @ 16:54:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

hi, hi tack för tummen å gratulationen!!! Som vi myser, holger är så underbart snäll. Vilken lycka!!! Längtar redan efter en tredje ;-P Ska bli så skoj att se om det är en kille som bor i din mage så att holger får en bus kompis på gatan ler Kram

2010-03-02 @ 20:29:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag mådde också illa i sex veckor i början. Från vecka 9 till vecka 15. Sen släppte det och kom tillbaka i vecka 26 med dunder och brak! Har du fått slippa det sedan dess eller? Vet inte om jag ska tro på en tjej den här gången eftersom allt är så annorlunda:P

2010-03-02 @ 20:54:21
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ja, har vi tur lyckas vi vara på BB samtidigt:) Blir det snitt för dig denna gång också? Vore roligt om det är någon man känner där när man själv är där, annars vill jag nog hem på en gång som sist!:P

2010-03-03 @ 14:07:42
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0