Prinsessornas mamma -


Min sommar 2010

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2010-08-23 klockan: 13:16:19


Ja, då det var dåligt med inlägg i sommar, tänkte jag ta och sammanfatta lite vad vi gjort i sommar.



Jennifer & Tilda utanför djurparken


När alla barnen blivit smittfria från vattkoppor, så for familjen plus systeryster och Benjamin till Lycksele Djurpark.




Jennifer tittar upp bland kaninerna


Vi hade riktigt tur med vädret, varken för varmt eller kallt.




Tilda koncentrerar sig... =)


Barnen skötte sig jätte bra, och dom hade nog roligast inne på "leklandet"! =)



Sedan styrde vi kosan mot Stockholm! Till mamma och resten av syskonen!



Hjalmar träffar min moster för första gången






Söta sommarflickor


Vi firade midsommar där, och dansade runt den hemmagjorda midsommarstången!
Älsklingen gjorde kransar till allihop! =)




Vackra Jennifer






Vackra Tilda






Min älskade bror med sambo



Vi döpte våran älskade prins i kapellet, närmare "moffarn".
Det var enkelt och vackert, med nära och kära.



Hjalmar Brian Salmon






Mosters/Fasters små älsklingar! Vincent & Benjamin
(det skiljer två dagar på dessa sötnosar)



Höjdpunkten för barnen var när dom fick se brandbilen!
Och brorsan då.... ;)




En liten sammanfattning bara, har ju tagit enormt mycket kort, men orkar inte sätta in alla.
Och mycket mer har vi gjort! Bäst av allt var när familjen var uppe och hälsade på i en vecka.
Nu väntar jag på att få bli moster igen, bf-datumet gick ut den 21, så det är riktigt nervöst!! =)

KRAM



Kommentarer
Postat av: nadja

Jag kanske skulle varit ner imorgon för å få surra lite då? Men du kör väl bil ner?



David flyttar ut nu till helgen, men vi har ju uppsägningen kvar på lägenheten, två månader till.. Har vi tur står det någon på tur på en trea här så vi blir av med den snabbare. Treorna på det här området brukar ju vara populära så man kan ju hoppas:)

2010-08-24 @ 18:13:24
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: nadja

Det blev ingen vägning idag, vädret höll mig hemma;)



Men om du har tid och lust kanske vi kan ta en fika någon dag?

2010-08-25 @ 11:11:05
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Hej hopp =)

Hade ju äran att få sitta med Jennifer idag då det va lunch dax på dagis. Hon va lite besvärad över att luggen va så lång, men hon skulle ju spara ut den =) Och hon prata å prata! Sötisen där.

Dom är då väldigt framåt och glada era små prinsessor!

2010-08-25 @ 13:16:25
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Har bf 20 oktober. Så cirka 8 veckor kvar. Tiden har gått alltför fort tycker jag. Ja nu äre ju spännande för Brittis och Markus. Tyck hon kan fara in nu ;) Roligt att det föds så många barn nu.

2010-08-25 @ 20:56:19
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0