Prinsessornas mamma -


Vilken underbar natt...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-13 klockan: 08:13:22



...jag har sovit som en stock, hur länge sen var det sen det hände??
Sååå underbart.
Kan bero på att gubben kommit hem, då är jag alltid tryggare.

Illamåendet då... min värsta ovän just nu. =(  
Blir snart tokig...hur lyckades jag de förra gångerna?
Minns hur tokig jag var då oxå, men hade förträngt det.
Man blir ju så lycklig då det släpper, så man släpper det rätt fort.
 Men nu när man är där igen, känns det inte lika skoj.



Firade min älskade Benjamin igår, han fick sig en liten bil (gåbil)
 hoppas han kommer att tycka om den.
Är ju så skoj att äntligen få träffa han, och syster för den delen.
Hon har ju inte mått så bra på sista tiden, men är på bättringsvägen. =)



Idag har gubben det han gör, men tror han ska få lite hjälp att sin mamma.
Det är ju packetering som står på listan.
Jag vet inte hur jag ska klara av lukten, får väl stänga in mig i sovrummet.... hihi.

Men nu luktar det något annat här där jag sitter, och det måste bort illa kvickt.
Lilla Tilda vill få blöjan bytt, hon vill kunna sätta sig ner och titta på barnprogram...hahaha



Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas & Alvas mamma

stackare.. kommer ihåg det där illamåendet så väl.. kändes som att man var magsjuk dygnet runt nästan.

om du spyr på morgonen så är mitt tips att INTE äta nåt innan du går upp - som alla säger att man ska göra.

jag kräktes trots det, och det var mer trevligt att spy upp ingenting än en nyäten smörgås.

hoppas det inte blev för äckligt att läsa.

2009-09-13 @ 21:26:37
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-09-14 @ 13:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0