Prinsessornas mamma -


Vad händer?

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-02 klockan: 15:00:17


Inte så mycket just nu, hämtade hem mina tjejer när dom ringde från dagis.
Ingen av dom är riktigt 100, får se hur det blir.

I helgen som var, va vi till Östersund hela familjen tillsammans med Sandra & Jonas och deras tjejer.
Det var verkligen jätte skoj!
Jag och Sandra shoppade medans karlarna tog med sig barnen på leklandet.
Efter det åt vi på Kina restaurang, och sedan bar det iväg till hotellet.
Jätte mysigt var det där, så dit far vi fler ggr.
Låg precis bredvid badhuset, som vi besökte dagen efter.
En riktig toppen helg!! =)



Praktiserar ju nu på Wiks, och det är så skoj.
 Älskar det stället, och jag har saknat många av kunderna! =)
Varje dag kommer det in någon som talar om hur glad dom är att jag är tillbaks!
Det värmer gott i hjärtat!!

MEN!!

Jag blir så himla arg och less när jag inser allt det negativa med att bli utskickad på praktik!

1) Dom drar mina stämplingsdagar trots praktik.
2) Jag får ju milersättning, men efter en "egenavgift" så vips, har man knappt nån slant kvar.
3) Jag måste ju dessutom betala full avgift på dagis eftersom jag har ju barnen där när jag praktiserar.

Jag går ju jätte back på detta, hur tänker folk???
Sparka på dom som redan ligger, gör det, och ha det på era samveten, om ni har några dvs!!!

Så, nu fick jag det ur mig. Blir bara så arg...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0