Prinsessornas mamma -


Idag gråter änglarna...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-05 klockan: 16:13:05


...för att deras finaste ängel saknas så fruktansvärt här på jorden.

Idag fyller den ängeln 60 år!

Grattis min älskade Pappa!!


Taget för exakt 2 år sedan, på pappas födelsedag hemma hos mig.
En glad och frisk pappa/morfar.
Två veckor senare lämnar han denna jord, för att göra änglarna sällskap.


Har varit ner till graven och gjort fint, ska ta med tjejerna ikväll och tända marschaller om det inte spöregnar.





(Om jag fick en krona för var gång jag fäller tårar, skulle jag vara rik nu....)


Kommentarer
Postat av: Erika

kramar om

2009-09-05 @ 21:54:31
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0