Prinsessornas mamma -


I made it!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-11 klockan: 21:52:35



Jag tog barnen och svärmor och for till rara Ulla på Wiks, för att leta en present.
Jennifer hittade en hon ville ge Alicia, och sen var det snabbt iväg igen,
efter att jag pratat lite med Ulla.
Phu, det är verkligen en pärs att fara och göra något så enkelt som detta var... =(

Sen var svärmor så go så hon lagade middag och bjöd mig och tjejerna,
det var verkligen uppskattat!



Tjejerna har badat ikväll, och Jennifer fick lite flätor i håret,
hon ville vara prinsess-fin på kalaset imorgon! =)
Båda tjejerna myste efteråt med mig i soffan och somnade inlindande i filtar.
*älskar*




Imorgon kommer gubben hem från älgjakten.
Som vi längtar!!

Vilken myskväll det blir...
Bästa som finns är ju när hela familjen sitter uppkurad i soffan och bara myser en stund. =) 
Först brukar vi ha som en liten piknik på golvet.
Vi lägger filtar och kuddar så vi sitter skönt, sen äter vi gott
(vi sitter på golvet bara för spillandes och kletandes skull, är det bara jag och gubben sitter vi ju i soffan)
får tjejerna välja blir det chips och dipp. =)



Om 1½ vecka ska jag till barnmorskan och inskrivningen.
Det känns verkligen jätte skoj att få uppleva allt detta för tredje gången,
det känns dock lika spännande och nytt ändå.
Det är ju en ny liten krabat i magen, en som jag måste lära känna.
 En som gör att mamma inte mår så bra just nu.... ;)


Nä, nu ska jag ta och krama kudden, är riktigt trött.

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0