Prinsessornas mamma -


En ny vecka

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-14 klockan: 13:53:08



Måndag igen, och med risk för att låta tjatig, men illamåendet fortsätter. =(

Ni vet när ni är magsjuk...ligger i soffan och vilar...magen börjar vrida på sig
 och du får den där känslan som säger att NU måste du gå på toaletten.... DEN har jag konstant!! =(
Det är fruktansvärt jobbigt och ibland vill man bara lägga sig under täcket och gråta, men vad hjälper det?
Jag vet att det finns ett slut på det hela, men just nu känns det väldigt låååångt bort.

Att äta kan göra mig tokig just nu...ena dagen kan jag bara äta en sak för att nästa
 nästan spy vid bara åtanken av det. 
Nä, inga gourmet middagar på ett tag...
Dock åt vi riktig lyx mat igår... älgkött!! Mums, det var verkligen länge sen!


Nu är det dags att ta mig ett bad, slappna av och bara försöka tänka på allt annat än...puik....ja, ni fattar.
Sen är det dags att hämta mina prinsessor, vad jag längtar efter dom!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Usch va jobbigt, hur länge mådde du illa me tjejerna? Fin blogg har du :)

2009-09-14 @ 19:46:57
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till lilla trollungen i magen :) Vad kul att vi blir så många där i början av året, är du också beräknad till i februari? :) Kram kram

2009-09-15 @ 12:59:21
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Madde

ja den är jättebra å fin den overallen :) en fodrad regnoverall är de,fungerar toppen. Hoppas du få må bra snart.

2009-09-15 @ 21:57:59
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0