Prinsessornas mamma -


Det håller i sig...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-10 klockan: 07:04:36


...illamåendet. Jag blir helt slut av detta. Om jag står upp eller går,
så blir jag efter en liten stund alldeles kallsvettig och måste sätta mig ner.
Illamåendet är inte att leka med, hoppas nu bara att det inte håller i sig lika länge som med tjejerna... =/

Nu ska jag försöka fixa iordning flickorna och skjutsa dom på dagis snart. 
Något som under illamåendet är väldigt tufft, tur man har spy påse i bilen.... =/



Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi, hi jag spydde 3 ggr på väg hem från dagis i morse... guuud så jag skämdes hoppas ingen såg ;-) Nu har jag dock en febrig Svea hemma så det är bara att bita ihop, förkylning och illamående til ltrots - det är ju värt allt i slutändan som tur är! KRAM

2009-09-10 @ 13:03:27
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0