Prinsessornas mamma -


"bara" 4 veckor kvar?

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-09-24 klockan: 09:52:54


Å nej, ska det vara samma sak denna gång?
Jag orkar inte...
Ska mitt illamående hålla i sig lika länge som med Jennifer och Tilda,
så har jag 4 hemska veckor kvar... ;(
Usch, det känns som om det gått en evighet redan...
Det var ju "lättare" att må dåligt när jag väntade Jennifer, för då hade jag bara mig själv att ta hand om.
Lite svårare när jag väntade Tilda, och då förstår ni ju hur det är nu.
Jag vill ju hitta på saker med dom, inte bara ligga i soffan och tycka synd om mig själv.
Men det är svårt, men man kan inte göra mer än försöka.
Får ta igen det sen när jag mår bättre. =)

Jennifer har hamnat i en riktig mamma-period just nu.
Hon blir jätte ledsen när jag lämnar henne på dagis och det börjar ibland redan hemma.
Hon säger väldigt ofta hur mycket hon saknar Ronja och moffarn.
I dag när vi åkte i bilen upp på dagis, sa Jennifer att hon önskade att Ronja fanns,
och att hon hade ett hunddagis hon kunde fara till.
Jag vet inte varför det just nu är så starka saknad-känslor för henne, men det är ju en fas det oxå.
Jag saknar oxå Ronja väldigt mycket, kommer aldrig få en lika klok och snäll hund.



Igår var systerYster här med Benjamin och hälsade på.
Min lilla charmör!!
Han är ju på benen och kutar, och drar i allt han får tag i...hihi. 
Han lyckades dra ner min älsklings "knubbis" lampa i golvet, så den gick i flera bitar. Busungen!! =) 
Tur att jag hade en i mindre modell som får stå där tills en ny inhandlats.


KRAM




Kommentarer
Postat av: Therese

Hi, hi snart är det inte bara n isom har en Tilda å gatan, fast min är ju i tyg å betydligt mindre ;-) Här är allt rätt ok, även om jag spyr som en gris, men jag vet ju vad det beror på så jag gillar läget :-) Graviditet är ju ingen sjukdom så det är väl bara å bita ihop :-) Får ju en sådan underbar belöning i slutänden... Men det var ingen höjdae att jaga å ta ur vammskjutna älgar kan jag lova fniss Hoppas du snart börjar må bättre för med två tjejer som kräver uppmärksamhet förstår jag det är tufft, tycker det är nog med en busig Svea... Kram kram!

2009-09-26 @ 09:53:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan gumman! Här är allt bra men Lukas har dock feber då och då vilket gör att man måste vabba. Jobbigt med illamåendet, har man tur att få blir gravid igen så hoppas jag verkligen att man slipper det. Vi vet inte än när vi ska åka hem men vill ju absolut hem innan jul och ja, julen firar vi i Dorotea hos svärmor. Det är ju nästan inga som ska hem till Bergbacka så då har mamma sagt att lika bra att ingen kommer så att alla kommer nästa år istället. Så mamma ska väl åka iväg någonstans.

Ni är VARMT välkomma till oss, längtar jättemycket efter er. Självklart ska ni stanna över natten så vi hinner prata lite.

Nej, nu ropar sängen! Godnatt!

2009-09-27 @ 20:51:48
Postat av: Malin

Jo, nu mår han bättre Asterix. Men det har varit en tuff helg för honom. Fy heller vad synd det har varit om han =( En kraftig inflammation hade han i sin lilla mage. Men visst blir man orolig när dom blir sjuk och inte kan tala om vad som är fel.

Men med mej och magen är det bara bra med! Vi mår fint! =) och visst är det roligt att det verkar bli så många barn 2010 oxå =) Och ett jätte grattis till er! Så roligt med en till! =) Fast hoppas ditt illamående går över snart! Det kan inte vara roligt! =(

2009-09-27 @ 21:00:20
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0