Prinsessornas mamma -


Nedräkningen har börjat...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-05-06 klockan: 09:56:17

...snart är man arbetslös. =(

Känns lite både och, nu är det ju skönt att få vara ledig lite i sommar, men man behöver ju ett jobb.
Och vad finns det att välja på???

Tänker inte gräva ner mig i det, det hjälper ju inte, utan försöka se det positivt.
Det kommer nog snart ett jobb till mig! =)

Valborg var lugn och skön, var upp på kullerbacken en sväng med familjen och tittade när dom tände brasan.
Sandra med familj kom oxå dit, och barnen fick busa av sig lite.

Dagen efter fyllde min kusin 20 år, så då var vi dit och åt grillat och fika massa gott!

Hela helgen som varit har Jennifer busat med grann-flickan.
Så himla skönt att ha någon så nära, dom springer över till varandra hela dagarna. =) 
På måndags eftermiddag somnade Jennifer kvart i sex, och sov sen hela natten.
Så slut var hon efter helgen... =)
Dock vaknade hon till lite vid midnatt och hade benvärk, så efter lite massage somnade hon om.. ;)

Tilda vilda babblar som bara den. Hon talar om vad hon vill, och det kommer nya ord hela tiden.

Nedräkningen till Stockholms resan och Bruce Springsteen konserten har oxå börjat. 
Nu är det precis en månad tills jag och systerYster sätter oss i bilen...
Ska bli mysigt, men jisses vad jag kommer ha ångest och ont i magen, då jag för första gången lämnar mina barn... ;(
Men det ska nog gå bra, barnen mår ju bra, det är nog bara jag som är nojig. =)


Ska försöka hinna sätta in lite bilder, det blir lite senare under dagen!

Här kommer i alla fall två bilder jag fixat i ett kul program!
Älskar ju scrapbooking, det är sååå fint!

Kram








Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad kul med ett livstecken från grannen! Trist med jobbet, men samtidigt, passa på och njut med flickorna... det är lite dubbelt det där! Och jusses så lik ni är er mamma speciellt Brittis :-) Fina kollage du gjort - får man vara nyfiken och fråga vad programmet heter? Kram kram

2009-05-06 @ 11:18:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Erika

Trist att bli utan jobb...men d brukar ju oftast fixa sig på nå´t vis! Skönt med en helg m syrran i stockholm. Man behöver komma ifrån lite, för då känns det så himla skönt å komma hem igen! :) Kram

2009-05-06 @ 19:52:41
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad söta tjejerna är!

2009-05-07 @ 01:16:58
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Emma Modin

Hej! Trist att inte ha något jobb... Jag blev uppsagd i vintras så jag jobbar bara till den 26 juni... Blää! Vad ska man hitta på då, jobben växer inte på träden iaf! Kram

2009-05-07 @ 13:16:10
Postat av: Kajsa

Man blir arg när man läser att du hatar ditt jobb.Så det måste ju vara skönt för dig att bli arbetslös.De finns säkert dom som behöver din plats.i dag sk man vara glad att man har ett jobb.Men d kanke inte behöver några pengar. Snart utstämplad.

2009-05-07 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0