Prinsessornas mamma -


Stockholm

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-03-22 klockan: 08:40:05

Ja, här är jag och tjejerna!
Det är strålande väder och vi tar det bara lugnt.
Snart ska jag fara iväg och shoppa lite födelsedags-saker tills imorgon!
Hon har ju önskat det mesta i rosa, så vi får se hur det går med de. =)

Båda tjejerna är lite snoriga, men mår förutom det väldigt bra.
Tilda har känts varm, men ligger på 37,6-36,7 så jag hoppas det stannar där.

Igår var det ju dop för brorsans minsting och han fick dessa underbara namn:

Vincent   Brian  Gabriel

Och jag är FADDER!!
En stolt sådan, jag blev jätte rörd! =)

Nä, det var den lilla uppdateringen, nu ska jag umgås igen.

Ha en bra söndag!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0