Prinsessornas mamma -


Trevlig trivselkväll på förskolan

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-06-20 klockan: 09:04:07

På onsdags kvällen var det trivselkväll på barnens förskola.

Där bjöds det på korv med bröd, go fika samt saft eller kaffe.




En liten tipsrunda fick vi gå, där man skulle känna igen alla fröknar ,
man fick bara se ett par ögon eller en mun osv... =)
Hoppas vi hade alla rätt. ;)

Jätte trevligt och roligt att få träffa föräldrar och fröknar.

Tack för denna gång!!




Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack goa grannen för dina ord, du om någon vet ju vad saknad är, minns så väl när ni tog bort ronja, även idag när jag går förbi ert hus tittar jag upp mot hennes bur, eller snarare det som en gång var hennes bur... Dessa fyrfotingar blir en så kär. Men som djurägare vet man ju att man bara har dem till låns en kort tid, och att det gäller att njuta av den tidien. Och i jämförelse med sorgen efter ett barn eller nära anhörig så ter sig sorgen mindre påtaglig... men ändå. Suckar.



Självklart måste barnen få leka något i sommar, har semester om två veckor så då hoppas jag verkligen att vi hinner surr lite över ett glas saft då barnen busar, såg goa Jennifer i prinsesskrona då hon lekte med Bellan förra veckan då jag var ute på Bus jakt (han rymmde så jag fick bära hem honom i nackskinnet). Men en dag blir kanske även han lika klok som Dobby var. Stor kram till dig och dina prinsessor! PS Jag har en stor vit ram som jag gärna hade haft ett kort på svea i när hon är ute och leker i sommar.... blink Kanske tar du med kameran då barnen leker? Ds

2009-06-22 @ 14:18:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack snälla du för din kommentar, du ahr så rätt sådana där fega människor ska inte få "vinna". Men man blir bara så ledsen och tom inombords och undrar hur en del människor är funtade som uppenbarligen går ut för att vara elaka. Tur att de flesta är rara och uppmuntrande! Stor kram till dig min kära granne!

2009-06-23 @ 11:02:58
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0