Prinsessornas mamma -


Lite info..

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-06-29 klockan: 07:45:31


 

...hur vi har det här i "knott-byn". =(
Jädrans vad knott vi har...
Man blir ju rent förbannad, jag kan absolut inte sitta ute med dessa små flygfän.
Jag får panik, dom ska ju in i öronen, näsan eller munnen bara dom får chansen.... BLÄÄ!!

Men, vi njuter av sommaren, och jag är ju en riktig sommarmänniska!
Barnen njuter för fullt.
Är så glad över att vi bor just här, tjejerna har flera kompisar och dom leker hela dagarna.
Först är dom ett hus, sen när dom lessnar där, går dom bara vidare till nästa...hihihi.

Nu är det inte många dagar kvar tills mamma, Tommy och systrarna kommer upp!
Vad vi längtar!! =)
Det ska bli så skönt att få rå om mamma ett tag, och barnen får busa med momma!

Idag är planerna att fara med systerYster på Dollarstore.
Tjejerna får vara en stund på dagis och leka lite, och sen när jag hämtar dom tror jag att badstranden väntar på oss... ;)
Och då ska jag fota lite, för det blir så vackra bilder på en strand. =)
Får hoppas att man har tid till det bara.... ;)

Nä, där fick ni lite info, nu ska jag ta fram kläder till tjejerna och fika med dom.

Sköt om er i värmen, glöm inte solskyddsfaktorn!

KRAM


 

Ps. På lördag blir lilla Tilda 2 år.

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi,hi jag vår gata kommer att ha ett gäng "hell bruders" ;-) ser så gulligt ut när Bellan, Jennifer och Lova leker och springer mellan husen, rena bullerbyn - precis som det ska vara! STOR kram

2009-07-01 @ 08:31:48
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0