Prinsessornas mamma -


Bra måndag trots allt!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-06-15 klockan: 18:05:17

Trots att vädret var trist och man inte hade nån lust att ens stiga upp ur den varma sköna sängen i morse,
så hände det flera roliga saker under dagen.

Först fick jag ett paket från Finnerödja!
För att jag efter min äckliga upptäckt, mailade dom och berättade,
så fick jag ett trevligt mail tillbaka där dom lovade att skicka lite kompensation. ;)
Och det vill jag lova, var inget dåligt paket jag fick!!
Två t-shirtar, ett block, två pennor samt presentkort. Tackar tackar!!

Sen fick Jennifer en avi för ett för stort brev som vi skulle hämta på posten.
Och det visade sig vara en vinst!!
Jennifer har vunnit en sån här;



Hon blev överlycklig, och strax ska vi öppna den.
Hon fick vänta med den tills middagen var avklarad och vi plockat bort.
Nu har hon glömt den för en stund då ett barnprogram fångade hennes uppmärksamhet,
så jag ska göra henne glad med att mysa oss ner och öppna den tillsammans. =)


Sen som pricken över i:et, ringde min bror!
Jag blir alltid lika glad, och längtar efter honom och hans familj!

Nä, nu blir det till att öppna paket!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jajjebox, var där torsdag och tyvärr spöregnade det, men oj vad han är bra :-) Ha en trevlig kväll. Mvh//Sara

2009-06-15 @ 20:14:28
URL: http://sara82.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Oj vilken bra dag ni hade, grattis till prinsessan - kan bara ana hur lycklig hon blev ;-) KRAM!

2009-06-16 @ 10:37:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm... va de inte roligt att träffa oss under måndagen då?... :(

2009-06-16 @ 17:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0