Prinsessornas mamma -


Kan man önska sig det till jul?

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-07-13 klockan: 09:52:41



Sist jag och tjejerna var ner till pappa och lämnade en ängel samt en teckning som Jennifer gjort,
så frågade hon åter igen när morfar skulle komma tillbaka.
Jag började smått att förklara lite om vad som händer när man dör, och att morfar ligger vid denna plats.

Men då blev Jennifer ledsen och sa att;
"-morfar är ju uppe bland änglarna och tittar på oss, han ligger inte under jorden mamma"... 
Jag ville inte göra henne mera ledsen, så jag svarade att morfar helt klart satt uppe på molnen och mådde bra.
Sen gick vi mot bilen, och i bilen säger Jennifer ;
-"åh vad jag vill att moffarn ska komma tillbaka....
kan man inte önska sig det till jul? Mamma, då önskar jag mig det....

Behöver jag tala om att tårarna rann på mig vid detta lag, och att jag inte kunde köra iväg på en stund... ?

Du är saknad PAPPA/MORFAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0