Prinsessornas mamma -


Renovering, feber och ny soffa

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-01-24 klockan: 19:51:23
Ja, här hemma händer det nog saker hela tiden, och då menar jag framför allt i renoveringsväg.
Nu har gubben gjort ett tv-rum till oss och det är just nu kaos här....hihihi
Men fint blir det, längtar tills våran nya soffa står redo där inne,
för nu är jag less på att titta på tv i köket på golvet... ;)

Igår mitt i dan hämtade jag hem Tilda från dagis då hon inte var pigg.
Senare under dagen hade hon hög feber, upp till 40,0...
sov hela natten och jag var glad att febern "bara" var 38,2 då vi steg upp.
Men bara för en stund sedan hade hon 40,4...

Jennifer mår bara bra!
Hon sjunger för fulla muggar hela tiden! ha ha 
min lilla sångfågel

Nä, nu ska jag sätta mig och titta på tv med tjejerna,
och vänta på att gubben kommer hem från IKEA med ny-soffan! =)

Ha en mysig kväll

Kommentarer
Postat av: Kia

Roligt med nytt! :)

Jobbigt att även Tilda blivt sjuk... Tycker att det bara går runt runt...

Kram

2009-01-24 @ 21:13:17
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Linda Nordh

Åh, vad trist att Tilda blivit sjuk igen, det verkar gå runt för er. Spännande med nytt TV-rum och ny soffa, nu blir jag verkligen sugen att komma och hälsa på! Kram!

2009-01-25 @ 20:29:49
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0