Prinsessornas mamma -


-29 ute...brr!!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-01-04 klockan: 11:09:01

Sist jag kollade ute temperaturen var det -29, så idag ska vi bara mysa inne!

Jag och Jennifer ska baka lite som jag lovat henne,
hon har hittat en favorit hemma hos Lisbet (systerYsters svärmor)
och äter minst 3 stycken då vi är där och hälsar på! ;)

Igår kväll fick Tilda feber, 38,8 när vi gick och la oss.
 Men idag var hon inte lika varm, så jag hoppas det inte blir mer av det.
Men hon är riktigt förskyld och hostar hela nätterna. =(

Dessa tjejer har verkligen haft sin del av sjukdomar för ett helt år känns det som,
nu kan dom väl få vara helt friska??

Skönt att man är ledig en hel vecka till, ska bli mysigt att bara goa med familjen!
Ska försöka hinna ner på bvc för en vägning av tjejerna, undrar om det är öppet på onsdag?
Sen hoppas jag snart att Sandra är redo för en tripp till Strömsund! =)

Mest av allt skulle jag vilja fara till IKEA!
Har en "liten" lista med det jag behöver...eller vill ha! Sen om det är jätte viktigt är ju en annan femma...hihihi


Nu är det dags för att gå igenom lite kort på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0