Prinsessornas mamma -


Underbara jul

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-12-23 klockan: 15:59:54


Ja då var det dan före julafton, och vad vi väntat på den. =)

Jennifer pratar om det hela tiden, men hoppas att det är riktiga tomten som kommer
till oss och ingen som klätt ut sig... =/  
Blir en svår nöt att knäcka, får se hur det löser sig.

Ikväll blir det uppesittar kväll med lite bingolotto tillsammans med familjen.
Mysa lite gott och bara känna lugnet.

Saknar min familj i Stockholm jätte mycket och i år blir det första gången på 32 år som jag firar jul utan dom.
Men det ska nog gå bra, jag får ju fira med min gubbes underbara familj, ( ja, det är ju min me nu ;)
och det ska bli hur skoj som helst. Har sett fram emot det nu jätte länge.
Vi blir nog ca 17-18 här hemma imorgon, och vi ska MYSA!!

Jennifer längtar som en tok, medans Tilda inte riktigt fattat vad alla pratar om...hihihi.
Men att få se deras ögon imorgon....man minns själv hur det var på julafton.
Man kunde knappt somna på kvällen innan... =)


Kommer nog inte hinna vara inne så mycket under jul, så jag vill önska er alla en riktigt God Jul!!

Ta hand om varandra och mys.


KRAM


Pappa - önskar du kunde se mina barn nu, väntandes på tomten, och en önskan om att "moffarn" kunde komma förbi. Vi saknar dig, önskar jag kunde känna dina kramar ända från himlen. Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

De va så lite så :D

vi ska också ha uppesittarkväll me bingolotto o kanske ett glas rött, mysigt! :D

Hoppas ni får en fin jul och att Jennifer blir nöjd med tomten ;)



Jag kan garantera att karamellerna blir uppskattade, längtar nästan mest efter att få ge dom haha. Han kommer bli förvånad.

Men jag vill fortfarande verkligen göra rätt för mig och betala det. Så jag hoppas att du skickar ett mejl när du har tid.

God Jul till dig o familjen. Kram

2009-12-23 @ 17:22:26
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

God jul kramar från oss länge ner på gatan! Får hålla tummarna att någon av oss har tur å vinner på bingolotto ikväll ler

2009-12-23 @ 19:10:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Flingas mamma

ja vad kul, vad har du beställt för kamera? det är alltid bra att kunna ta hjälp av varandra, tycker själv det är svårt med inställningar och så :) god fortsättning och gott nytt år :)

2009-12-30 @ 10:24:55
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Berit

dålig uppdatering :(

2009-12-31 @ 00:13:15
URL: http://lindberit.blogg.se/
Postat av: Linda

Gott Nytt År!!

2009-12-31 @ 14:22:39
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Flingas mamma

ååh vad roligt :D jag skulle vilja ha ett 70-300 med fuskmacro, får se vad det blir av det, till sommaren vill (måste :P) jag iaf ha ett zoomobjektiv, nu har jag bara ett fast 35mm..

2010-01-08 @ 13:42:24
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0