Prinsessornas mamma -


Gallsten, feber och loppis

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-08-18 klockan: 14:59:08


Ja, det blev en konstig rubrik, men det är vad inlägget kommer handla om.=)


Tack och lov är det inte jag som har gallsten, men tyvärr är det systerYster... =(
Hon har haft väldigt jobbiga och smärtsamma attacker,
så jag hoppas hon får komma in snabbt och ta bort stenarna!
Tänker på dig, när allt är över, så ska jag bjuda dig på fläskfile gryta! ;)



Det är nu andra dagen lilla Jennifer har hög feber, även gubben ligger. =(
Jennifer klagar lite över magsmärtor, undrar om det bara är för att hon inte äter??
Fast hon dricker jätte bra, och det känns skönt.
Nu är det bara jag i familjen som inte haft feber, måtte jag klara mig undan det!



LOPPIS LOPPIS LOPPIS LOPPIS

Och sen vill jag bara tala om att det är LOPPIS på söndag, den 23 augusti, hemma på min gård.
Mellan 11-15 är ni välkomna, vi är flera stycken som säljer.
Och nu ska allt bort, så kom och fynda!
Och att titta kostar ju inget... ;)

Är det regn, så gör det inget, för vi står under tak. =)





Hinner ingen mer uppdatering just nu, ska fixa lite innan Tilda vaknar.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, de är bra med mig :) ush då =/ hoppas dom blir bra snart då. och att syrran blir bra. så jobbigt när nån blir sjuk efter de att pappa gick bort. Jag har vaknat flera ggr inatt å haft jäkligt ont i magen. vet fasen inte varför :S

Kraam

2009-08-18 @ 18:23:00
Postat av: Berit

glömde skriva vem de va ifrån ;D

2009-08-18 @ 18:23:50
URL: http://lindberit.blogg.se/
Postat av: Brittis

Tack syster! Hoppas man får slippa det här snart och att din familj mår bättre. Kramiz

2009-08-18 @ 20:01:19
URL: http://mammabrittis.blogg.se/
Postat av: Erika

WOW!! Jag kommer förbi på loppisen på min lunch! :) Krya på Er där hemma! Kram

2009-08-18 @ 21:41:55
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0