Prinsessornas mamma -


Är det så här det känns...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2009-08-06 klockan: 17:14:06

...när man har ett jobb man trivs med?
JA!
Jag stormtrivs och blir ledsen då jag tänker på att det är sista dagen imorgon... ;(
Jag nästan längtar till jobbet imorgon, och hur ofta känner man så inför ett jobb??
Jisses, vad jag har njutit dessa två veckor, och nu är dom alltså redan över...
Nåja, får hoppas det blir lite mer för mig vid senare tillfällen.


Hoppas ni föräldrar som läser detta, att ni trivts med mig den lilla stunden jag varit på förskolan!
Jag har verkligen mått superbra dessa två veckor, och jag hoppas få träffa er små guldkorn flera ggr.




Nu blir det mat, och sen ska vi bara invänta min bror med familj som är på väg hit från Stockholm!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Erika & grabbarna

Vi vill gärna se mera av dig på dagis! :)

2009-08-06 @ 18:11:42
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Emma M

Det var mycket trevligt att få jobba med dig under veckan! :) Lycka till på Wiks! Kram

2009-08-09 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0