Prinsessornas mamma -


Smärta i nacke & tån...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-22 klockan: 20:15:40


...tusan, ska detta var nödvändigt??  =(

Hade ont i nacken i morse och har blivit lite värre nu, men det brukar ju gå till sig.
Men sen värker min ena tå??...Va tusan har hänt...haha. Nåja, det som inte dödar - härdar! ;)

Dagen har varit lugn och skön mestadels.
En promenad in på byn och lilla Jennifer cyklade.
Sen har Jennifer lekt lite med grannen, och här på kvällskvisten har hon ritat.
Tilda har busat som vanligt! ;)

Nu går pippi på teven, och jag ska göra lite välling till Tilda.
När dom somnat ska jag ta och se en film tror jag... eller så blir det lite MAMA läsning.
Får se vad det lutar åt när tjejerna fått sällskap av John Blund.
Imorgon ska jag ta lite kort på Jennifers rum hade jag tänkt så ni får se hur det ser ut
nu och hur det såg ut när vi flyttade in...(rysningar) 
Har inte många före-kort då vi som sagt inte hade digital kamera, men det går nog att se skillnaden i alla fall!
Men det blir imorgon!

Sleep tight - don´t let the bed bugs bite. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0