Prinsessornas mamma -


IKEA - here I come

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-16 klockan: 10:02:48


...ja, nästa vecka far vi till Sundsvall och hälsar på kusin vitamin.
Och naturligtvis ska vi in på Birsta och IKEA!!!
Längtar, det är verkligen något speciellt med IKEA... ;)  
Det håller väl alla män med om?...hihi

Hade hoppats på att systerYster skulle komma hem idag med lilla Benjamin, men dom blir nog kvar tills imorgon.
Den som väntar på något gott...väntar ALLTID för länge... =))

Det är ju så trist att bo så långt från brorsan, speciellt nu då dom fått en liten till... =(
Men vi ska ju ner till jul, så man får snällt vänta... =/

Tjejerna busar och leker, kollar på teven mellan varven.
Skönt att dom har varandra!
Ska ut på en promenad senare, bara det är uppehåll.
Måste ju kolla om jag hittar något fint till lilla Benjamin
Det  är ju så himla roligt att köpa till småttingar!!
Och moster måste ju få skämma bort sin lilla prins! ;)



 
Ska försöka komma ihåg nya batterier till kameran, då kommer det mer kort mamma! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, det blev så stressigt på söndagen att jag inte hann förbi. Men som sagt, vi ses ju snart igen.

Vet ni när ni kommer komma hit? kram kram från Vattjom

2008-09-16 @ 11:11:50
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!



Jag är jättenöjd med min Canon EOS 450D. Den är lättanvänd & har många bra förinställda funktioner. Nu har ju jag gått en fotokurs så det är inte ofta jag använder de förinställda funktionerna. Men för att kunna uttyttja kameran helt & håller bör man nog läsa på lite, eller få hjälp av någon som är duktig på skärpedjup, slutartid, ISO & sånt :) Men i övrigt är jag jättenöjd & skärpan (+ oskärpan) är kanon! Den är väldigt ergonomisk också för att vara en systemkamera.



Kramis!

2008-09-16 @ 11:40:58
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-16 @ 11:42:49
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0