Prinsessornas mamma -


Det vackraste jag vet...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-09-05 klockan: 22:07:13


är mina barn...och vad jag älskar att ligga och titta på dom när dom sover. Så vackra och perfekta. Ja, för vilken förälder tänker inte så om sina barn... =)  Herregud, har jag skapat dessa underbara små varelser?
Japp, och jisses så stolt man är! ;)

Nåja, dagen har nått sitt slut snart, och jag har gäspat alldeles för mycket nu, vill bara krama kudden.

TACK Sandra, för att du stillade mitt besök-av-Sandra begär idag! ;)   hihihi
Vad gör ni i helgen?....


Var ner till Pappa och lämnade blommor på hans födelsedag. Precis när jag kom fram till graven dök solen upp och lyste på mig! Ända tills jag kom hem igen, då gick den åter i moln. Tack Pappa, behövde värme medans jag satt där nere... Saknar dig så enormt!

Imorgon kommer gubben i huset hem! Dock med lite arbete oxå, men frysen skriker efter innehåll! ;)

Och så vill jag bara säga att jag har världens bästa svärmor!!!
 Hon ställer alltid upp, och det är verkligen super-nice att ha hon så nära! ;)

Kram och go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0