Prinsessornas mamma -


Snart slut på det underbara...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-10-13 klockan: 09:35:02

...och dags att börja jobba.

Det har varit och är fortfarande mycket omkring mig.

Men jag lever i högsta grad, men har inte samma ork eller tid  för att blogga än.

Idag börjar inskolningen för flickorna på förskolan.
Håller på i två veckor och sedan börjar helvetet... (=jobbet)
På nåt sätt måste det ju funka, men jag vet hur dåligt jag mår där, vad gjorde jag utan tjejerna som jag jobbar med???
Det lilla positiva är att jag börjar på 75%. Det blir lite kortare dagar för tjejerna... 







Nä, detta får räcka nu, måste fixa lite innan det bär iväg på förskolan! 
Ha en riktigt bra start på veckan!




 


Kommentarer
Postat av: Petra

Om man har en dålig dag ska man kolla på den här bilden, för då kan man inte låta bli att le!!!

2008-10-16 @ 15:06:51
URL: http://gpeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0