Prinsessornas mamma -


Saknad...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-10-17 klockan: 09:28:03


Ja, saknad är något som jag ständigt känner...

Saknar Sandra...
...våra pratstunder som blir mer sällan nu... =( 
Vi bara måste ta tag i det vännen, måste få annat att tänka på, och du och din familj gör mig sååå glad!! =)

Saknar mina älskade flickor...
...nu när jag lämnat dom på dagis... Det är tyst och ensamt... =(

Saknar min familj  i Stockholm.
Träffas alldels för sällan, men vad gör man med alla dessa mil mellan oss?? =(

Saknar min älskade pappa...
Saknaden är enorm och jag gråter mig till sömns fortfarande vissa nätter.
Så mycket som du sett fram emot och som du aldrig fick uppleva... Och alla de år jag förlorar med dig.. Min hjälte!! ;(


-Men det som inte dödar..det härdar!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig också vännen! Att jobb ska ta så stor plats i ens liv :( Och snart börjar du också... Vi ska ses helt klart! Till veckan har jag iallafall inte något på kvällarna. Kram!!

2008-10-18 @ 13:12:51
Postat av: Bea

Svar till Sandra:



Men nu syns vi ju ikväll!! =))

Va jag längtar!

2008-10-18 @ 15:56:05
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0